BU ÜRÜNDE %50 İNDİRİM VAR!

Öncelikle belirteyim. Şu dışarıda "oyunu 30 40 kez baştan bitirmen gerekiyor oyunu gerçekten bitirmek için hüüü" diye ağlayanların boş yaptığını rahatlıkla söyleyebilirim (bknz merlinin kazanındaki boktan inceleme). Oyunu gerçekten bitirmek için sadece 1 kere baştan başlamanız gerek onda da tamamen farklı bir karakterle bir yere kadar çok kısa sürede eski bölümleri tekrar oynuyorsunuz hızlıca oyun yeni kısımlara geçiyor. Üstüne o karakterle senaryonun başka taraflarını görme şansınız oluyor vs. Kısaca 30 40 kere bitiremem çok sıkıcı diye endişelenmenize gerek yok çünkü öyle bir şey yok. 26 son olayı var ama çoğu şaka sonu gibi belli kararları yanlış verirseniz bir göreve gitmezseniz olan şeyler. Main son denilecek 3-4 son var sadece onları da oyunu bitirdiğinizde açılan "chapter select" ile kolayca 5 10 dk oynayıp görebiliyorsunuz.Nier Automata görüp görebileceğiniz en iyi narrative'e sahip oyun. Şu güne kadar oynadığım (300+) herhangi bir oyunun hikayesi benim için çoğunlukla vasatın yukarısına çıkmıyordu yada beni etkilemiyordu. Çünkü oyunlar belli bir mekaniğe takılı kalıyorlar ve senaryo anlatımları filmlere kitaplara göre kısıtlı olmak zorunda kalıyordu yada beceremiyorlardı. Açıkçası zaten oyunların aşırı iyi bir hikayeye ihtiyacı olduğunu da düşünmüyorum. İyi mekaniklere sahip olsunlar yeter benim için hikaye sadece kılıf. Ama nier automata bu ikisinide yapan benim için yegane oyunlardan biri. NieR:Automata senaryoyu anlatırken bunu gameplayle uyumlu şekilde yaparak, ara sahneleri ve özellikle arasahneler dışındaki senaryo etkileşimleriyle size bol bol duygu seli yaşatıyor. 'Çok felsefik brom' demesemde bu konular hakkında dokundurmalar yapıyor diyeyim. Üstüne hiçbir oyunda olmadığı kadar dram var. Yoko Taro'nun önceki oyunlarını oynamış olanlar bilir. Adam sizi üzüp moralinizi bozup psikolojinizi s*kmek için biçilmiş kaftan. Siz her dramatik olayın sonunda gözyaşlarıyla dur yapma dedikçe Yoko taro üstünüze sizi moral olarak çökertip psikolojik olarak acı çektirecek şeyler yağdırıyor. Bir de film şeklinde izleseniz belki bu kadar etkileyici olmaz ama bu karakterlerin her anını kontrol ediyor olmak sizi çok daha savunmasız yapıyor. Yoko Taronun oyun dizaynı saolsun karakterle bütünleşiyorsunuz çünkü oyunda dövüşürkende kontrol eden sizsiniz karakterler android olduğu için onların görüntü arayüzünü kontrol eden de , hacklenince görüntü chipiniz bozulduğunda tüm ekran gameboy grafiklerine dönünce o görsellikle oynayan da sizsiniz mesela vs. Bunlar üst üste binince karakteri normalden fazla içselleştiriyorsunuz.Bunun dışında senaryoyu , ara sahneleri ve boss fightları çok daha epic yapan en büyük unsur müzik.İlk nierde çok güzel müziklere sahipti hatta birkaçı Nier:Automata'da tekrar kullanılmış. Ama nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Kısaca gelmiş geçmiş oyunlarda kullanılan en iyi müziklere sahip. Duyduğum en huzur verici müziklere sahip olabilir. O kadar beğeniyorum ki yatarken yürürken iş yaparken otobüs yolculuklarında vs nier ve nier automata müziklerini dinledim.Bir süredir oyun yapımıyla ilgilendiğim için çoğu oyunun atmosferine girmekte zorlanıyordum. Tek düşündüğüm şey genel olarak " burayı nasıl kodlamışlar" oluyordu. Nier Automata bunu kıran oyun oldu. Bu oyunu oynarken neredeyse bunu hiç düşünmeden tamamen atmosfere odaklandım. Üstüne bir dmc olmasa da kombatı da fena değil. 4 farklı silah türü var ve çok geniş olmasa da güzel movesetlere sahipler. Tonla farklı düşman tipi ve 20ye yakın boss fight var. Akıcı olması kombatta asıl öne çıkan yön bu oyunu bitirdikten sonra diğer oyunlar size aşırı yavaş gelicek emin olun. Oyunun gameplayi sadece hack n slash değil. Bir sürü farklı mekaniğe sahip bu yüzden sıkılmanız imkansıza yakın.

vtecjust | 15 görüntülenme | 22 gün önce | steampowered
HMM... BURALAR ÇOK SESSİZ
GÖRÜNÜŞE GÖRE BİR YORUM YOK
BU FIRSATLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
BU ÜRÜNDE %80 İNDİRİM VAR!
Agustos | 1 görüntülenme | yaklaşık 6 saat önce | steampowered