BU ÜRÜNDE %84 İNDİRİM VAR!

~ Noldoist TV Steam Küratör Sayfam: https://store.steampowered.com/curator/32256332/ ~2002 yılında tanıştığım Soulcalibur II, dövüş mekanikleri içerisinde silah kullanmasından ötürü dikkatimi fazlasıyla çekmişti. 1600'lü yıllarda geçen ve Dünya'nın birçok farklı bölgesinden, farklı konseptteki karakterleri ve bu karakterlerin kültürlerine ait silahlarıyla birlikte farklı tatta bir dövüş mekaniğini sunan Soulcalibur II'de Tekken'den Heihachi ile karşılaşmakta beni tatmin etmişti. Soulcalibur II ve özellikle de III'ü yıllarca oynayıp, onlarca karakter yarattıktan sonra Soulcalibur V ile seriye kaldığımdan yerden devam etmiştim. Serinin Street Fighter, Tekken kadar popülerleşememesi beni üzse de, gözüm hep yeni Soulcalibur'daydı.Geçtiğimiz aylarda The Witcher serisinin Geralt of Riviası ile birlikte tanıtılan Soulcalibur VI, PC oyuncularına ilk defa sunulmanın yanı sıra, oynanış mekanikleri açısından da serinin kökenlerine inen bir yapım oldu. Reversal Edge gibi maçın seyrini aniden değiştirebilen mekaniklerin yanında, input lag'in çok daha oturaklı olduğu bir yapım ile de karşı karşıyayız. Oynanış temeli açısından Tekken'i andıran ancak kendi dövüş tarzını otantik silahlarla oluşturan Soulcalibur'u aslında Samurai Shodown x Tekken olarak özetlersem aklınızda bazı şeyler daha rahat şekillenecektir diye düşünüyorum.Yoshimitsu, Mitsurugi, Sophitia, Siegfried, Raphael, Cervantes ve Kilik gibi ikonik karakterlere sahip olan Soulcalibur VI, oynaması oldukça zevkli ve diğer karakterlerden biraz daha OP bir Geralt sunmasının yanında toplamda, şimdilik 22 karaktere sahip. Çift taraflı mızrak kullanan Groh, büyücü Azwel ve Geralt seriye yeni katılan karakterlerken, Soulcalibur III ile seriye katılan Tira ise ilk DLC karakteri olarak sunuluyor.Bu noktada bahsetmek istediğim bir husus var. Belki de birçok YouTube kanalında Soulcalibur VI'nın Tira DLC'si veya DLC karakterler üzerinden eleştirildiğini görmüşsünüzdür. Elbette, DLC sisteminin yozlaşmış ve sömürmeye açık bir düzen olduğu aşikar, ancak dövüş oyunları dahil birçok oyun türünde karşımıza çıkan bu düzende Soulcalibur gibi 'son oyun' durumunda olan değerli serilerin taşlanmaması gerektiği kanaatindeyim. Evet, Soulcalibur VI eğer Bandai Namco'yu memnun etmezse seriye elveda etmemiz söz konusu ve böylesine özgün bir dövüş serisinin şahsen ben linç edilmesine karşıyım. Üstelik Street Fighter V ve Marvel vs. Capcom: Infinite fiyaskosu sonrasında, Geralt'ı bünyesine katan ve ilgi çekmeye, oyuncu kazanmaya çalışan Soulcalibur VI'ya bir şans verilmesi kanaatindeyim. İncelemeyi de bu amaçla yazıyorum aslında.22 farklı karakterle, 22 farklı oynanış ve silahı sunan Soulcalibur VI, 2 farklı hikaye moduna da sahip. Libra of Souls hikaye modunda kendi yarattığınız karakterlerle dövüş/RPG öğelerinin harmanladığı bir maceraya atılabiliyorken, Soul Edge ile ortaya çıkan Evil Seed'den etkilenen karakterimizle dünyayı şekillendirebiliyoruz. Ayrıca, Soulcalibur VI zamanında geçen hikayeyi de 22 farklı karakter ile diğer hikaye modunda deneyimleyebiliyoruz.Öte yandan, Reddit ve Twitter dahil birçok Facebook oyun grubunu da etkileyen içerik 'creation' adındaki kendi karakterlerimizi yapabildiğimiz oyun modu. 100 unique, 100 de custom olarak 200 yaratılan karaktere sahip olabilen yapımda, diğer oyuncuların yaptığı karakterleri 100 farklı kutuya kayıt edebiliyor ve üstüne 100 adet kendi karakterinizi de yapabiliyorsunuz. Şimdiden Kratos, Dante, Guts, Alucard, Bowsette ve 2B'leri görmeniz mümkün, şahsen ben Jolyne Kujo, Musashi Miyamoto, Celty ve Griffith yaratmanın yanında, bunları da oyunculara sundum. İster ciddi bir şekilde, ister de parodi karakterlerinizi yaratarak bu karakterlerle çoklu oyuncu modunda ranked veya casual oynayabiliyorsunuz.Oyunun şimdilik, daha ilk günleri olduğundan netcode sorunları elbette var. Casual karşılaşmalara hızlıca girme seçeneğimiz yok, bir lobi oluşturmamız veya varolan bir lobiye giriş yaparak karşılaşma beklememiz gerekiyor. Öte yandan ranked karşılaşmalar için kimi zaman 1 dakika, kimi zaman 5 hatta 10 dakika dahi beklediğim oldu. Bu problemlerin ileriki günlerde çözüleceğini umut etsem de, yine de bahsetmeden geçmek olmaz.Street Fighter kadar zorlu bir öğrenme süresine sahip olmasa da Soulcalibur VI biraz emek ve sabır bekleyen, karşılığında da sizleri tatmin edebilecek bir dövüş mekaniğine sahip. Üstelik birçok silah ve oynanış tarzı olduğundan, size en uygun silahı bularak kendi karakterinizi yaratabilir ve bu şekilde tamamen size hitap eden bir karakter ve oynanışa da sahip olabilirsiniz. Belki de Soulcalibur serisinin en kuvvetli yanlarından birisi de sunduğu bu özgürlükçü oynanış tarzıdır.Dövüş oyunlarına ilginiz varsa Soulcalibur VI'nın sizi tatmin edebileceğini düşünüyorum. Hikaye modlarının dışında casual maçlarda da sizlere 'uzun ve yorucu bir öğrenme eğrisi' sunmayan Soulcalibur VI, diğer birçok dövüş oyunu gibi acımasız bir yaklaşıma sahip değil. Hele ki dövüş oyunlarıyla aranız yok ama The Witcher 3 hastasıysanız Geralt ile bu türe atılmanız size farklı bir deneyim yaşatacaktır. Bir de Creation modundan Ciri yarattınız mı zaten tuttuğunuz ipin devamı size hemencecik de gelecektir.https://youtu.be/ADqkNSpcN9g

mhmmt93 | 18 görüntülenme | 22 gün önce | steampowered
14/11/2020 22:50
0

~ Noldoist TV Steam Küratör Sayfam: https://store.steampowered.com/curator/32256332/ ~2002 yılında tanıştığım Soulcalibur II, dövüş mekanikleri içerisinde silah kullanmasından ötürü dikkatimi fazlasıyla çekmişti. 1600'lü yıllarda geçen ve Dünya'nın birçok farklı bölgesinden, farklı konseptteki karakterleri ve bu karakterlerin kültürlerine ait silahlarıyla birlikte farklı tatta bir dövüş mekaniğini sunan Soulcalibur II'de Tekken'den Heihachi ile karşılaşmakta beni tatmin etmişti. Soulcalibur II ve özellikle de III'ü yıllarca oynayıp, onlarca karakter yarattıktan sonra Soulcalibur V ile seriye kaldığımdan yerden devam etmiştim. Serinin Street Fighter, Tekken kadar popülerleşememesi beni üzse de, gözüm hep yeni Soulcalibur'daydı.Geçtiğimiz aylarda The Witcher serisinin Geralt of Riviası ile birlikte tanıtılan Soulcalibur VI, PC oyuncularına ilk defa sunulmanın yanı sıra, oynanış mekanikleri açısından da serinin kökenlerine inen bir yapım oldu. Reversal Edge gibi maçın seyrini aniden değiştirebilen mekaniklerin yanında, input lag'in çok daha oturaklı olduğu bir yapım ile de karşı karşıyayız. Oynanış temeli açısından Tekken'i andıran ancak kendi dövüş tarzını otantik silahlarla oluşturan Soulcalibur'u aslında Samurai Shodown x Tekken olarak özetlersem aklınızda bazı şeyler daha rahat şekillenecektir diye düşünüyorum.Yoshimitsu, Mitsurugi, Sophitia, Siegfried, Raphael, Cervantes ve Kilik gibi ikonik karakterlere sahip olan Soulcalibur VI, oynaması oldukça zevkli ve diğer karakterlerden biraz daha OP bir Geralt sunmasının yanında toplamda, şimdilik 22 karaktere sahip. Çift taraflı mızrak kullanan Groh, büyücü Azwel ve Geralt seriye yeni katılan karakterlerken, Soulcalibur III ile seriye katılan Tira ise ilk DLC karakteri olarak sunuluyor.Bu noktada bahsetmek istediğim bir husus var. Belki de birçok YouTube kanalında Soulcalibur VI'nın Tira DLC'si veya DLC karakterler üzerinden eleştirildiğini görmüşsünüzdür. Elbette, DLC sisteminin yozlaşmış ve sömürmeye açık bir düzen olduğu aşikar, ancak dövüş oyunları dahil birçok oyun türünde karşımıza çıkan bu düzende Soulcalibur gibi 'son oyun' durumunda olan değerli serilerin taşlanmaması gerektiği kanaatindeyim. Evet, Soulcalibur VI eğer Bandai Namco'yu memnun etmezse seriye elveda etmemiz söz konusu ve böylesine özgün bir dövüş serisinin şahsen ben linç edilmesine karşıyım. Üstelik Street Fighter V ve Marvel vs. Capcom: Infinite fiyaskosu sonrasında, Geralt'ı bünyesine katan ve ilgi çekmeye, oyuncu kazanmaya çalışan Soulcalibur VI'ya bir şans verilmesi kanaatindeyim. İncelemeyi de bu amaçla yazıyorum aslında.22 farklı karakterle, 22 farklı oynanış ve silahı sunan Soulcalibur VI, 2 farklı hikaye moduna da sahip. Libra of Souls hikaye modunda kendi yarattığınız karakterlerle dövüş/RPG öğelerinin harmanladığı bir maceraya atılabiliyorken, Soul Edge ile ortaya çıkan Evil Seed'den etkilenen karakterimizle dünyayı şekillendirebiliyoruz. Ayrıca, Soulcalibur VI zamanında geçen hikayeyi de 22 farklı karakter ile diğer hikaye modunda deneyimleyebiliyoruz.Öte yandan, Reddit ve Twitter dahil birçok Facebook oyun grubunu da etkileyen içerik 'creation' adındaki kendi karakterlerimizi yapabildiğimiz oyun modu. 100 unique, 100 de custom olarak 200 yaratılan karaktere sahip olabilen yapımda, diğer oyuncuların yaptığı karakterleri 100 farklı kutuya kayıt edebiliyor ve üstüne 100 adet kendi karakterinizi de yapabiliyorsunuz. Şimdiden Kratos, Dante, Guts, Alucard, Bowsette ve 2B'leri görmeniz mümkün, şahsen ben Jolyne Kujo, Musashi Miyamoto, Celty ve Griffith yaratmanın yanında, bunları da oyunculara sundum. İster ciddi bir şekilde, ister de parodi karakterlerinizi yaratarak bu karakterlerle çoklu oyuncu modunda ranked veya casual oynayabiliyorsunuz.Oyunun şimdilik, daha ilk günleri olduğundan netcode sorunları elbette var. Casual karşılaşmalara hızlıca girme seçeneğimiz yok, bir lobi oluşturmamız veya varolan bir lobiye giriş yaparak karşılaşma beklememiz gerekiyor. Öte yandan ranked karşılaşmalar için kimi zaman 1 dakika, kimi zaman 5 hatta 10 dakika dahi beklediğim oldu. Bu problemlerin ileriki günlerde çözüleceğini umut etsem de, yine de bahsetmeden geçmek olmaz.Street Fighter kadar zorlu bir öğrenme süresine sahip olmasa da Soulcalibur VI biraz emek ve sabır bekleyen, karşılığında da sizleri tatmin edebilecek bir dövüş mekaniğine sahip. Üstelik birçok silah ve oynanış tarzı olduğundan, size en uygun silahı bularak kendi karakterinizi yaratabilir ve bu şekilde tamamen size hitap eden bir karakter ve oynanışa da sahip olabilirsiniz. Belki de Soulcalibur serisinin en kuvvetli yanlarından birisi de sunduğu bu özgürlükçü oynanış tarzıdır.Dövüş oyunlarına ilginiz varsa Soulcalibur VI'nın sizi tatmin edebileceğini düşünüyorum. Hikaye modlarının dışında casual maçlarda da sizlere 'uzun ve yorucu bir öğrenme eğrisi' sunmayan Soulcalibur VI, diğer birçok dövüş oyunu gibi acımasız bir yaklaşıma sahip değil. Hele ki dövüş oyunlarıyla aranız yok ama The Witcher 3 hastasıysanız Geralt ile bu türe atılmanız size farklı bir deneyim yaşatacaktır. Bir de Creation modundan Ciri yarattınız mı zaten tuttuğunuz ipin devamı size hemencecik de gelecektir.https://youtu.be/ADqkNSpcN9g

BU FIRSATLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: